Baza Wiedzy - Zastrzeżenia potencjalnego Kupca

wstecz


Opis sekcji serwisu:

  • Niniejsza sekcja prezentuje i omawia techniki Zastrzeżenia potencjalnego Kupca, jakie może on zgłosić po zapoznaniu się z korzyściami, wynikającymi z zakupu oferowanych produktów, towarów, czy usług, albo po otrzymaniu stosownej oferty sprzedającego.

Omówienie szczegółowych tematów:


1. Zastrzeżenie ukryte (pokaż...)

2. Wybieg (pokaż...)

3. Brak potrzeby, nasycenie (pokaż...)

4. Zastrzeżenie finansowe, np. cena (pokaż...)

5. Zastrzeżenie odnośnie produktu (pokaż...)

6. Zastrzeżenie co do źródła, lojalność wobec innego dostawcy (pokaż...)

7. Opór natury emocjonalnej (pokaż...)

8. Opór przed oceną i kosztami (pokaż...)

9. Opór przed zmianą (pokaż...)

10. Opór z powodu złych doświadczeń (pokaż...)

  • Skuteczność poszczególnych rodzajów Zastrzeżeń zależy od sytuacji oraz charakterystyki Reprezentanta Handlowego. Ars Alternativa prowadzi na bieżąco badania nad skutecznością powyższych czynników, starając się zwiększyć efektywność proponowanych przez Aplikację Sales Leader porad i wskazówek. Wnioski z prowadzonych badań są na bieżąco wdrażane w formułach Sztucznej Inteligencji, stojącej za Aplikacją Sales Leader.

Zasoby wiedzy dotyczące powyższego tematu są dosyć obszerne.
Może to powodować trudności w ich wykorzystaniu.

Wskazówki o tym, w którym momencie i jak je skutecznie wykorzystać
w stosunku do konkretnego Kupca i konkretnej sytuacji
podpowie Państwu Sztuczna Inteligencja Aplikacja Sales Leader!


Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij