Baza Wiedzy - Optymalny proces sprzedaży

wstecz


Opis sekcji serwisu:

  • Każdy z nas sprzedawców zastanawia się JAK SKUTECZNIE SPRZEDAĆ produkt, towar czy usługę, pozyskując zadowolenie i wdzięczność Kupca? Pytanie JAK to pytanie o to, co powinniśmy mówić potencjalnemu Kupcowi, aby przekonać go do zakupu, jak również o to, w jaki sposób prowadzić z nim rozmowy, aby jego satysfakcja była jak największa. 

Omówienie szczegółowych tematów:

1. Interakcja strategii działania Stron ( pokaż... )

2. Etapy Procesu Sprzedaży ( pokaż... )

3. Nawiązanie Kontaktu i Sprzedaż przez Telefon ( pokaż... )

4. Pierwsze Spotkanie Sprzedażowe ( pokaż... )

5. Kolejne Spotkanie Sprzedażowe ( pokaż... )

6. Negocjacje i finalizacja Procesu Sprzedaży ( pokaż... )

7. Techniki ułatwiające zbliżenie stanowisk ( pokaż...) )

  • Czy do dokonania sprzedaży wystarczy rozmowa telefoniczna, czy też konieczne jest umówienie spotkania sprzedażowego? Idąc dalej tym tropem, czy wystarczy jedno spotkanie, czy też powinniśmy się spotykać wiele razy, wręcz do skutku, nie bacząc na rosnącą irytację kupującego? Pytania o to jak sprzedawać i co powiedzieć są pytaniami o kluczowe czynniki prowadzące Reprezentanta do sukcesu.

Zasoby wiedzy dotyczące powyższego tematu są dosyć obszerne.
Może to powodować trudności w ich wykorzystaniu.

Wskazówki o tym, w którym momencie i jak je skutecznie wykorzystać
w stosunku do konkretnego Kupca i konkretnej sytuacji
podpowie Państwu Sztuczna Inteligencja Aplikacja Sales Leader!



Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij