2. e-Szkolenia na poziomie zaawansowanym

wstecz


Opis sekcji serwisu:

Niniejsza sekcja oferuje dostęp Użytkownikom do e-Szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, dokonywania zakupów i obsługi klienta na poziomie zaawansowanym, niezbędnych w pracy:

- pracowników Call Center, 
- pracowników prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz 
- osób projektujących, zarządzających i obsługujących sprzedaż Internetową.

W odrębnej sekcji umieszczone e-szkolenia twarde ze sprzedaży, przydatne dla wszystkich wskazanych powyżej grup:

1. Call Center ( pokaż... )

2. Sprzedaż bezpośrednia ( pokaż... )

3. Sprzedaż Internetowa ( pokaż... )

4. e-Szkolenia twarde ( pokaż... )


Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij