Baza Wiedzy - Analiza sytuacji pod kątem sprzedaży

wstecz


Opis sekcji serwisu:

  • Niniejsza część Bazy Wiedzy omawia zagadnienia, których znajomość pozwoli odpowiedzieć na pytanie czy znajdują się Państwo w dobrym momencie na dokonanie sprzedaży do danego konkretnego Kupca.  

Omówienie szczegółowych tematów:

1. Siła przetargowa ( pokaż... )

2. Potrzeba dokonania zakupu ( pokaż... )

3. Działania zwiększające pulę wspólnych korzyści ( pokaż... )

4. Działania zwiększające korzyści indywidualne ( pokaż... )

5. Nieusuwalne sprzeczności procesu sprzedaży ( pokaż... )

6. Kształtowanie relacji i postrzegania ( pokaż... )

7. Kadrowanie ( pokaż... )

8. Uzgodnienia wewnętrzne: mandat zakupu i cennik ( pokaż... )

9. Indywidualna strategia działania ( pokaż... )

10. Oczekiwane zachowania kupca ( pokaż... )

11. Interakcja strategii działań ( w trakcie przygotowania )

12. Oferta otwarcia rozmów ( w trakcie przygotowania )

  • Sposób oddziaływania  poszczególnych czynników sytuacyjnych na przebieg procesu sprzedaży oraz jej ostateczne warunki zależy od struktury sytuacji oraz indywidualnych cech sprzedawcy i kupca. Ars Alternativa prowadzi na bieżąco badania nad wpływem powyższych czynników na proces i wyniki procesu sprzedaży, starając się zwiększyć skuteczność proponowanych przez Aplikację Sales Leader porad i wskazówek. Wnioski z prowadzonych badań są na bieżąco wdrażane w formułach Sztucznej Inteligencji Aplikacja Sales Leader.

Zasoby wiedzy dotyczące powyższego tematu są dosyć obszerne.
Może to powodować trudności w ich wykorzystaniu.

Wskazówki o tym, w którym momencie i jak je skutecznie wykorzystać
w stosunku do konkretnego Kupca i konkretnej sytuacji
podpowie Państwu Sztuczna Inteligencja Aplikacja Sales Leader!



Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatność i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij